Przejdź do głównej zawartości

Fotozeszyt (Saal Digital) - recenzja



Jakiś czas temu miałam okazję testować fotoksiążkę od firmy Saal Digital, którą wykorzystałam do prezentacji swoich ulubionych i najlepszych fotografii. Ponownie obdarzona zaufaniem firmy otrzymałam do testu fotozeszyt.


Fotozeszyt przyszedł firmą kurierską w bardzo szybkim czasie. Produkt od firmy Saal Digital postanowiliśmy wykorzystać do zebrania najciekawszych fotografii z okresu mojej ciąży, które przez te 9 miesięcy wykonaliśmy oraz pierwszych zdjęć naszego maleństwa.


Zdecydowaliśmy się na fotozeszyt w formacie 20x20 z 22 stronami. Jakość wykonania produktu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Idealnie odwzorowane kolory zdjęć, wspaniałe wykonanie. Fotozeszyt to świetny produkt do zebrania zdjęć z wakacji, czy podróży w lekkiej formie, którą możemy zabrać wszędzie. To ciekawa alternatywa dla grubych fotoksiążek czy albumów. Z czystym sumieniem możemy polecić produkt firmy Saal Digital jakim jest fotozeszyt.

Za fotozeszyt dziękujemy firmę Saal Digital

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Naturalnie

Czasami do osiągnięcia niesamowitego efektu nie trzeba obiektywu za grube tysiące, wystarczy stary znany z aparatów Zenit, który pod podpięciu odpowiedniego adaptera pasuje do współczesnych aparatów. Helios z moją lustrzanką (dla zainteresowanych Sony Alpha 58) pracował średnio, efekty nie spektakularne, jednak po podpięciu go do pełnej klatki (bezlusterkowca Sony Alpha 7) i zastosowaniu innego rodzaju adaptera efekty prezentują się tak jak poniżej. Nie będę tego ukrywać wciąż odkrywam możliwości heliosa, jednak dzisiaj chciałabym pochwalić się z Wami zdjęciami, które zrobiłam wczorajszego dnia w ogródku.

Little boy

Te krótkie chwile, kiedy dzieci są takie małe warto uwieczniać za pomocą aparatu. Dzisiaj prezentujemy Wam kochaniutkiego Franusia, który jeszcze nie dawno mieszkał w maminym brzuszku.